Modnie zdrowo kolorowo - XVI Warsztaty z Gwiazdą
O tym, że All About Life potrafi pozytywnie zaskakiwać wiadomo od dawna. Twórcom projektu nigdy nie brakowało świetnych pomysłów, ale XVI edycja Warsztatów z Gwiazdą okazała się wyjątkową.
Było nie tylko smacznie, zdrowo i kolorowo, ale też powiało światem wielkiej mody podczas pokazu letniej kolekcji Niny Basco, która miała miejsce w gościnnych wnętrzach warszawskiego Centrum Techniki Kulinarnej.
W rolę modelek wcieliły się znane influencerki - autorki tak poczytnych blogów jak Bazyliowy Mus, Afrykanskifoodblog czy Świat Karinki, a pokaz podziwiali m.in. aktorka Agata Załęcka i tancerz Sebastian Kowalczyk. Nowa kolekcja Niny Basco adresowana do świadomych siebie, nowoczesnych kobiet, ceniących dyskretną elegancję i doskonałą jakość zachwycała świeżością i kolorami.
Podczas warsztatów kulinarnych nie mogło zabraknąć zdrowych przepisów opracowanych specjalnie na potrzeby tego wydarzenia przez Martynę Chomacką i Lorka Zedju, finalistów polskie edycji konkursu Masterchef. Przygotowane potrawy nie tylko smakowały wyśmienicie, zostały też dostosowane do standardów żywienia osób z chorobą Hashimoto.
Partnerami XVI edycji Warsztatów z Gwiazdą byli: debiutująca na organizowanych przez portal All About Life eventach marka Devaldano (producent grzybów i przetworów), spółka TiM SA (dystrybutor wina Le Grand Noir), laureaci kategorii żywność zakończonego niedawno plebiscytu Influencers Top 2019 - Baziółka (świeże zioła), Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Krasnystaw, Stovit (przetwory owocowe) i Cremajo (majonezy bez jajek), a także uznani producenci artykułów wyposażenia kuchni i małego AGD: Smukee (skandynawskie dodatki do domu), Hoffen (małe AGD), CleanHands (mydła i żele antybakteryjne) i laureaci Influencer’s Top 2019 w kategorii Dom i Wnętrze - firmy: MillClean (środki czystości), Kuvings Polska (wyciskarki do soków) i Aquaphor (dzbanki filtrujące i filtru do wody).
Nowości kosmetyczne w tym kosmetyki do pielęgnacji włosów, wegańskie maski w płachcie i płatki pod oczy zaprezentowała firma L’Biotica Biovax, a właściciel Iodica Polska przybliżył obecnym na evencie influencerom, blogerom i dziennikarzom zasady i korzyści wynikające z suplementacji jodem.
Podczas warsztatów nie tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że warto wybierać w sklepach jak najmniej przetworzoną żywność i kosmetyki oparte na naturalnych składnikach, ale też zdobyłam garść przydatnej wiedzy i co nie mniej ważne poznałam kilka nowych przepisów, które niebawem Wam zaprezentuję.
Było nie tylko smacznie, zdrowo i kolorowo, ale też powiało światem wielkiej mody podczas pokazu letniej kolekcji Niny Basco, która miała miejsce w gościnnych wnętrzach warszawskiego Centrum Techniki Kulinarnej.
W rolę modelek wcieliły się znane influencerki - autorki tak poczytnych blogów jak Bazyliowy Mus, Afrykanskifoodblog czy Świat Karinki, a pokaz podziwiali m.in. aktorka Agata Załęcka i tancerz Sebastian Kowalczyk. Nowa kolekcja Niny Basco adresowana do świadomych siebie, nowoczesnych kobiet, ceniących dyskretną elegancję i doskonałą jakość zachwycała świeżością i kolorami.
Podczas warsztatów kulinarnych nie mogło zabraknąć zdrowych przepisów opracowanych specjalnie na potrzeby tego wydarzenia przez Martynę Chomacką i Lorka Zedju, finalistów polskie edycji konkursu Masterchef. Przygotowane potrawy nie tylko smakowały wyśmienicie, zostały też dostosowane do standardów żywienia osób z chorobą Hashimoto.
Partnerami XVI edycji Warsztatów z Gwiazdą byli: debiutująca na organizowanych przez portal All About Life eventach marka Devaldano (producent grzybów i przetworów), spółka TiM SA (dystrybutor wina Le Grand Noir), laureaci kategorii żywność zakończonego niedawno plebiscytu Influencers Top 2019 - Baziółka (świeże zioła), Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Krasnystaw, Stovit (przetwory owocowe) i Cremajo (majonezy bez jajek), a także uznani producenci artykułów wyposażenia kuchni i małego AGD: Smukee (skandynawskie dodatki do domu), Hoffen (małe AGD), CleanHands (mydła i żele antybakteryjne) i laureaci Influencer’s Top 2019 w kategorii Dom i Wnętrze - firmy: MillClean (środki czystości), Kuvings Polska (wyciskarki do soków) i Aquaphor (dzbanki filtrujące i filtru do wody).
Nowości kosmetyczne w tym kosmetyki do pielęgnacji włosów, wegańskie maski w płachcie i płatki pod oczy zaprezentowała firma L’Biotica Biovax, a właściciel Iodica Polska przybliżył obecnym na evencie influencerom, blogerom i dziennikarzom zasady i korzyści wynikające z suplementacji jodem.
Komentarze
Prześlij komentarz
Drogi Czytelniku - pisząc komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych